Martina Suková

Master's thesis

YouTubeři jako marketingový nástroj současnosti

YouTubers as a Marketing Tool for the Present Day
Anotácia:
Práce se zaobírá analýzou úspěšnosti youtuberů jako účinného marketingového nástroje a snaží se vysvětlit, proč jsou youtubeři a Youtube obecně fenoménem dnešní doby. Proč se tito ve většině případů teenageři stali novodobými celebritami nejen pro dnešní mládež ale mnohdy i pro lidi nad 25 let. Zároveň se práce pokouší analyzovat, jak funguje placená spolupráce se značkami v rámci jednoho z nejsilnějších …viac
Abstract:
This thesis explains and analyzes why youtubers and YouTube in general are the main focal point of today’s online marketing. It describes why, in most cases, it is popular among teenagers who have become modern celebrities through their channels, targeting a wide range of audiences. At the same time, the thesis attempts to analyze how paid co-branding works within one of the strongest marketing tools …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Martin Boháček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71593

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo