Václav Mokrý

Bachelor's thesis

Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků

Augmented reality - IKEA AR Application Influence on Shopping Behavior of Customers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu technologie augmentové reality na nákupní rozhodovací proces. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry a jestli vůbec využívají stávající i potenciální zákazníci společnosti IKEA mobilní aplikaci IKEA katalog 2014. Teoretická část začíná vymezením pojmů. Dále pojednává jak o historii a vývoji augmentové reality, tak o současných trendech a možnostech využití …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of augmented reality on shopping decision-making process. Its main objective is to determine whether potential and existing customers of IKEA know and use the mobile application IKEA catalog 2014. The theoretical part begins by defining terms. It furthermore deals with history and development as well as current trends and opportunities of augmented reality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mokrý, Václav. Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe