Marketingová komunikace v lékárenství – Bc. Jana Bendová
Bc. Jana Bendová
Master's thesis
Marketingová komunikace v lékárenství
Marketing communication in pharmacy
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je marketingová komunikace vybraného lékárenského řetězce. Jejím dílčím cílem je zhodnocení současné marketingové komunikace Lékáren Dr.Max, kdy se jedná o lídra trhu v České republice. Hlavním cílem práce je vytvoření nové reklamní kampaně na rok 2021. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing, marketingovou komunikaci a podrobněji na jednotlivé části komunikačního …viacAbstract:
The subject of this diploma thesis is the marketing communication of a selected pharmacy chain. Its partial goal is to evaluate the current marketing communication of Dr.Max Pharmacies, which is the leading pharmacy chain in the Czech Republic. The main goal of the diploma thesis is to create a new advertising campaign for 2021. The theoretical part of the thesis focuses on marketing, marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva