Marek Berger
Bakalářská práce
Využití herecké akce v animaci
Using real-life performance in animation
Anotace:
V této práci charakterizuji a porovnávám technologie, díky nimž se v současnosti stírají hranice mezi animovaným a hraným filmem. Od tradiční rotoskopie k nejmodernějším podobám performance capture, využívaným především v hraném trikovém filmu. Tyto exaktní, poloautomatické metody konfrontuji s příklady ruční animace, které rovněž bohatě využívají předehraných videoreferencí. Uvádím konkrétní filmové …víceAbstract:
In this thesis I analyze and compare the technologies, which are responsible for wiping off the boundaries between animated movies and movies with real-life actors. From the traditional form of rotoscoping to the most recent forms of the performance capture, used mostly for feature trick movies. I do compare these exact, half-automatic methods with some examples of classical animation that also works …víceKlíčová slova
rotoskopieKlíčová slova
americká kinematografieKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
malířiKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
filmová animaceKlíčová slova
animační technologieKlíčová slova
počítačová animaceKlíčová slova
animovaný film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2015
- Vedoucí: Libor PIXA
- Oponent: Aurel KLIMT
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
Ženy v evropském "filmu-cesta" - ceska k sobě samým?
Fiona Gelsomina Ziegler