Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku – Bc. Thi Thanh Thuy Luuová
Bc. Thi Thanh Thuy Luuová
Master's thesis
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Brand management and communication strategy for entering a foreign market purposes in practice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh. Práce je zaměřená na analýzu současné marketingové komunikace společnosti Loro Oro trade s.r.o. a návrhem komunikační strategie podniku pro vstup na polský trh s apelem na značku a její charakter.Abstract:
The thesis deals with the issue of brand management and communication strategy when entering a foreign market. The thesis focuses on the analysis of the current marketing communication of Loro Oro trade s.r.o. and the proposal of the company's communication strategy for entering the Polish market with an appeal to the brand and its character.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u4o8n/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUUOVÁ, Thi Thanh Thuy. \textit{Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ib0dqt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev