Bc. Thi Thanh Thuy Luuová

Master's thesis

Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku

Brand management and communication strategy for entering a foreign market purposes in practice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh. Práce je zaměřená na analýzu současné marketingové komunikace společnosti Loro Oro trade s.r.o. a návrhem komunikační strategie podniku pro vstup na polský trh s apelem na značku a její charakter.
Abstract:
The thesis deals with the issue of brand management and communication strategy when entering a foreign market. The thesis focuses on the analysis of the current marketing communication of Loro Oro trade s.r.o. and the proposal of the company's communication strategy for entering the Polish market with an appeal to the brand and its character.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní