Bc. Pavla Koutná

Bachelor's thesis

Využití sociálních médií v marketingové komunikaci

Social media in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se rozděluje na dvě části. V teoretické části práce se věnuje marketingu, marketingovému mix, marketingové komunikaci, online marketingu a jeho srovnáním s tradičními médii a sociálním médiím, kde jsou představeny jednotlivé nejvyužívanější sociální sítě. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Alza a následně byla provedena analýza marketingové komunikaci na sociálních …more
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis deals with marketing, marketing mix, marketing communication, online marketing and it‘s comparison with traditional media and social media, where the most used social networks are discussed. The practical part of the work deals with the characteristics od the company Alza. Subsequently, an analysis of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
  • Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.