Bc. Pavla Koutná

Bakalářská práce

Využití sociálních médií v marketingové komunikaci

Social media in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se rozděluje na dvě části. V teoretické části práce se věnuje marketingu, marketingovému mix, marketingové komunikaci, online marketingu a jeho srovnáním s tradičními médii a sociálním médiím, kde jsou představeny jednotlivé nejvyužívanější sociální sítě. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Alza a následně byla provedena analýza marketingové komunikaci na sociálních …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis deals with marketing, marketing mix, marketing communication, online marketing and it‘s comparison with traditional media and social media, where the most used social networks are discussed. The practical part of the work deals with the characteristics od the company Alza. Subsequently, an analysis of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.