Využití sociálních médií v marketingové komunikaci – Bc. Pavla Koutná
Bc. Pavla Koutná
Bakalářská práce
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Social media in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se rozděluje na dvě části. V teoretické části práce se věnuje marketingu, marketingovému mix, marketingové komunikaci, online marketingu a jeho srovnáním s tradičními médii a sociálním médiím, kde jsou představeny jednotlivé nejvyužívanější sociální sítě. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Alza a následně byla provedena analýza marketingové komunikaci na sociálních …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis deals with marketing, marketing mix, marketing communication, online marketing and it‘s comparison with traditional media and social media, where the most used social networks are discussed. The practical part of the work deals with the characteristics od the company Alza. Subsequently, an analysis of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ytowa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev