Využití sociálních médií v marketingové komunikaci – Bc. Pavla Koutná
Bc. Pavla Koutná
Bachelor's thesis
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Social media in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se rozděluje na dvě části. V teoretické části práce se věnuje marketingu, marketingovému mix, marketingové komunikaci, online marketingu a jeho srovnáním s tradičními médii a sociálním médiím, kde jsou představeny jednotlivé nejvyužívanější sociální sítě. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Alza a následně byla provedena analýza marketingové komunikaci na sociálních …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis deals with marketing, marketing mix, marketing communication, online marketing and it‘s comparison with traditional media and social media, where the most used social networks are discussed. The practical part of the work deals with the characteristics od the company Alza. Subsequently, an analysis of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ytowa/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
- Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUTNÁ, Pavla. \textit{Využití sociálních médií v marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ibg57m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev