Využití digitálního marketingu pro prodejny "Bezobalu" – Kateryna Honcharova
Kateryna Honcharova
Master's thesis
Využití digitálního marketingu pro prodejny "Bezobalu"
Use of digital marketing tools for stores Bezobalu
Abstract:
Diplomová práce se zabývá především problematikou akvizice digitálního marketingu a efektivního využití jeho nástrojů pro prodejny Bezobalu. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit internetové aktivity neziskové organizace Bezobalu, která provozuje bezobalové prodejny v Praze, a vypracovat doporučení pro zlepšení jejich účinnosti v online prostředí. Hlavním úkolem je charakterizovat jednotlivé disciplíny …moreAbstract:
The diploma thesis deals mainly with the acquisition of digital marketing and the effective use of its tools for Bezobal stores. The aim of this work is to analyze and evaluate the Internet activities of the non-profit organization Bezobal, which operates barrier-free stores in Prague, and to develop recommendations for improving their efficiency in the online environment. The main task is to characterize …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80543
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev