Kateryna Honcharova

Master's thesis

Využití digitálního marketingu pro prodejny "Bezobalu"

Use of digital marketing tools for stores Bezobalu
Abstract:
Diplomová práce se zabývá především problematikou akvizice digitálního marketingu a efektivního využití jeho nástrojů pro prodejny Bezobalu. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit internetové aktivity neziskové organizace Bezobalu, která provozuje bezobalové prodejny v Praze, a vypracovat doporučení pro zlepšení jejich účinnosti v online prostředí. Hlavním úkolem je charakterizovat jednotlivé disciplíny …more
Abstract:
The diploma thesis deals mainly with the acquisition of digital marketing and the effective use of its tools for Bezobal stores. The aim of this work is to analyze and evaluate the Internet activities of the non-profit organization Bezobal, which operates barrier-free stores in Prague, and to develop recommendations for improving their efficiency in the online environment. The main task is to characterize …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80543