Kateryna Honcharova

Diplomová práce

Využití digitálního marketingu pro prodejny "Bezobalu"

Use of digital marketing tools for stores Bezobalu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá především problematikou akvizice digitálního marketingu a efektivního využití jeho nástrojů pro prodejny Bezobalu. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit internetové aktivity neziskové organizace Bezobalu, která provozuje bezobalové prodejny v Praze, a vypracovat doporučení pro zlepšení jejich účinnosti v online prostředí. Hlavním úkolem je charakterizovat jednotlivé disciplíny …více
Abstract:
The diploma thesis deals mainly with the acquisition of digital marketing and the effective use of its tools for Bezobal stores. The aim of this work is to analyze and evaluate the Internet activities of the non-profit organization Bezobal, which operates barrier-free stores in Prague, and to develop recommendations for improving their efficiency in the online environment. The main task is to characterize …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80543