Marketing a propagace Švandova divadla – Ing. Šárka Tichá
Ing. Šárka Tichá
Bakalářská práce
Marketing a propagace Švandova divadla
Marketing and promotion The Švandovo divadlo
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií, problematikou a trendy uměleckého marketingu. První část definuje teoretické poznatky o divadle, arts marketingu a souvisejících pojmů z hlediska marketingu divadla. Charakterizuje marketingový a komunikační mix divadla. Praktická část představuje historii, současnou situaci a produkci Švandova divadla. Následně analyzuje marketingovou a komunikační strategii tohoto …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with theories, issues and trends in arts marketing. In the first part there is grasped the theoretical knowledge about theater and arts marketing, also there are described further concepts related to theater marketing. There can be find description of communication mix of theater in the first part too. In the practical part is delineated the history, current situation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lpm5q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev