Ing. Šárka Tichá

Bakalářská práce

Marketing a propagace Švandova divadla

Marketing and promotion The Švandovo divadlo
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií, problematikou a trendy uměleckého marketingu. První část definuje teoretické poznatky o divadle, arts marketingu a souvisejících pojmů z hlediska marketingu divadla. Charakterizuje marketingový a komunikační mix divadla. Praktická část představuje historii, současnou situaci a produkci Švandova divadla. Následně analyzuje marketingovou a komunikační strategii tohoto …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with theories, issues and trends in arts marketing. In the first part there is grasped the theoretical knowledge about theater and arts marketing, also there are described further concepts related to theater marketing. There can be find description of communication mix of theater in the first part too. In the practical part is delineated the history, current situation and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní