Ing. Šárka Tichá

Bachelor's thesis

Marketing a propagace Švandova divadla

Marketing and promotion The Švandovo divadlo
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií, problematikou a trendy uměleckého marketingu. První část definuje teoretické poznatky o divadle, arts marketingu a souvisejících pojmů z hlediska marketingu divadla. Charakterizuje marketingový a komunikační mix divadla. Praktická část představuje historii, současnou situaci a produkci Švandova divadla. Následně analyzuje marketingovou a komunikační strategii tohoto …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with theories, issues and trends in arts marketing. In the first part there is grasped the theoretical knowledge about theater and arts marketing, also there are described further concepts related to theater marketing. There can be find description of communication mix of theater in the first part too. In the practical part is delineated the history, current situation and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní