Návrh marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Alice Hermanová
Bc. Alice Hermanová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Proposal marketing communication of selected company
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh marketingové komunikace developerské firmy. První teoretická část je zaměřena na rešerši pojmů z oblasti marketingu, marketingového mixu, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýzy a analýzy konkurence. Druhá praktická část je zaměřena na současný stav komunikace podniku směrem k zákazníkům a na základě rozhovoru, provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the design of marketing communication of a development company. The first theoretical part is focused on research concepts from the field of marketing, marketing mix, marketing communication tools, SWOT analysis and competitive analysis. The second practical part is focused on the current state of the company's communication towards customers, and based on the interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fo5w7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev