Terézia Lešková
Bakalářská práce
Design a marketing
Design a marketing
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, nakolik různé je vnímání dizajnu u studentů dizajnu, ekonómie a medicíny. Zajímalo nás, jestli studijní obor dokáže ovlivnit už i studenta při samotné koupi výrobku. Rovněž předmětem našeho výzkumu bylo i zkoumání preference vzhledu, funkčnosti nebo účelu výrobku u studentů. V závěru práce je i rozhovor s manažerem a dizajnerem na danou problematiku. Výzkum …víceAbstract:
The primary objective of bachelor's thesis was to explore a differentiation in design perception in University students according to their study field: design, ecomonics and medicine. We wonder if studied direction can affect student in the actual product purchasing. The subject of our research was also to examine the preferencies in appearance, function or purpose of the product. In conlusion we offer …víceAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce bolo zistiť rôzne vnímanie dizajnu u študentov dizajnu, ekonómie a medicíny. Zaujímalo nás, či študovaný smer dokáže ovplyvniť študenta pri samotnej kúpe výrobku. Skúmanie preferencií vzhľadu, funkčnosti alebo účelu výrobku je taktiež predmetom nášho výskumu. V závere práce je aj rozhovor s manažérom a dizajnérom na danú problematiku. Výskum bol vykonaný na Slovensku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20209
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
The Role of Packaging Design in Consumer Decision-Making
Suriya Nanthakumar -
Význam značiek v marketingu
Marián Trnka -
Grafický dizajn v populárnej hudbe od r. 1950 po súčasnosť.
Lucia BENETINOVÁ ANDREJKOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská