Návrh komunikační strategie společnosti PAPER DESIGN, s.r.o. – Karolína Lisztwanová
Karolína Lisztwanová
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie společnosti PAPER DESIGN, s.r.o.
Proposal of communication strategy for company PAPER DESIGN, s.r.o
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci společnosti PAPER DESIGN, s.r.o., která dlouhodobě působí na velkoobchodním a maloobchodním papírenském trhu v České republice. Tato práce si klade za cíl navrhnout a doporučit komunikační strategii vybrané firmy na základě dat získaných prostřednictvím analýzy stávající marketingové komunikace, konkurenční analýzy, dotazníkového šetření v sektoru …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the company PAPER DESIGN, s.r.o., which has long been active in the wholesale and retail paper market in the Czech Republic. This work aims to design and recommend a communication strategy of a selected company based on data obtained through the analysis of the existing marketing communication, competitive analysis, questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82936
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev