Bc. Yijing Li
Bachelor's thesis
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Modern marketing management of the company in China
Abstract:
V první části bakalářské práce je představen pojem marketing, uveden je vývoj marketingu, moderní nástroje marketingové komunikace. Představeny jsou důvody, principy a nástroje marketingového řízení podniku. V druhé části je bakalářská práce zaměřena na čínský trh a analýzu konkrétní zvolené společnosti Botanicus. Analyzovaná společnost se v dnešní době nezaměřuje pouze na domácí trh, ale proniká na …moreAbstract:
The first part of the bachelor thesis introduces the concept of marketing, the development of marketing, modern tools of marketing communication. The reasons, principles and tools of company marketing management are presented. In the second part, the bachelor's thesis focuses on the Chinese market and analysis of a specific selected company Botanicus. Today, the analyzed company does not focus only …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bd3qk/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev