Bc. Yijing Li

Bachelor's thesis

Moderní marketingové řízení podniku v Číně

Modern marketing management of the company in China
Abstract:
V první části bakalářské práce je představen pojem marketing, uveden je vývoj marketingu, moderní nástroje marketingové komunikace. Představeny jsou důvody, principy a nástroje marketingového řízení podniku. V druhé části je bakalářská práce zaměřena na čínský trh a analýzu konkrétní zvolené společnosti Botanicus. Analyzovaná společnost se v dnešní době nezaměřuje pouze na domácí trh, ale proniká na …more
Abstract:
The first part of the bachelor thesis introduces the concept of marketing, the development of marketing, modern tools of marketing communication. The reasons, principles and tools of company marketing management are presented. In the second part, the bachelor's thesis focuses on the Chinese market and analysis of a specific selected company Botanicus. Today, the analyzed company does not focus only …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní