Moderní marketingové řízení podniku v Číně – Bc. Yijing Li
Bc. Yijing Li
Bachelor's thesis
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Modern marketing management of the company in China
Anotácia:
V první části bakalářské práce je představen pojem marketing, uveden je vývoj marketingu, moderní nástroje marketingové komunikace. Představeny jsou důvody, principy a nástroje marketingového řízení podniku. V druhé části je bakalářská práce zaměřena na čínský trh a analýzu konkrétní zvolené společnosti Botanicus. Analyzovaná společnost se v dnešní době nezaměřuje pouze na domácí trh, ale proniká na …viacAbstract:
The first part of the bachelor thesis introduces the concept of marketing, the development of marketing, modern tools of marketing communication. The reasons, principles and tools of company marketing management are presented. In the second part, the bachelor's thesis focuses on the Chinese market and analysis of a specific selected company Botanicus. Today, the analyzed company does not focus only …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bd3qk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev