Bc. Yijing Li

Bakalářská práce

Moderní marketingové řízení podniku v Číně

Modern marketing management of the company in China
Anotace:
V první části bakalářské práce je představen pojem marketing, uveden je vývoj marketingu, moderní nástroje marketingové komunikace. Představeny jsou důvody, principy a nástroje marketingového řízení podniku. V druhé části je bakalářská práce zaměřena na čínský trh a analýzu konkrétní zvolené společnosti Botanicus. Analyzovaná společnost se v dnešní době nezaměřuje pouze na domácí trh, ale proniká na …více
Abstract:
The first part of the bachelor thesis introduces the concept of marketing, the development of marketing, modern tools of marketing communication. The reasons, principles and tools of company marketing management are presented. In the second part, the bachelor's thesis focuses on the Chinese market and analysis of a specific selected company Botanicus. Today, the analyzed company does not focus only …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní