Návrhy na změny v oblasti komerční komunikace ve firmě Wanted agency – Oleksandr Mozhaiev
Oleksandr Mozhaiev
Bachelor's thesis
Návrhy na změny v oblasti komerční komunikace ve firmě Wanted agency
Wanted Agency commecial communication change proposal
Abstract:
Bakalářská práce je pokusem zlepšit komerční chování konkrétního podniku díky automatizaci části procesů ve komunikaci s jinými firmami (zákazníky a stakeholdery). Ve první, teoretické části zkoumám relevantní teoretické otázky a uvádím příklady z podniku WANTED a světových trendů. Ve druhé, praktické části zkoumám specifika konkrétní firmy a navrhuji věcné řešení pro její zlepšení.Než jsem napsal …moreAbstract:
The bachelor thesis is an attempt to illustrate an improvement in the commercial performance of a particular company by automating part of the processes involving communication with the other companies (customers and stakeholders). In the first part is the theoretical framework by giving some inspirational examples based on the Wanted agency experiences and the global trends. In the second part are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOZHAIEV, Oleksandr. \textit{Návrhy na změny v~oblasti komerční komunikace ve firmě Wanted agency}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/il5s87/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík