Návrhy na změny v oblasti komerční komunikace ve firmě Wanted agency – Oleksandr Mozhaiev
Oleksandr Mozhaiev
Bakalářská práce
Návrhy na změny v oblasti komerční komunikace ve firmě Wanted agency
Wanted Agency commecial communication change proposal
Anotace:
Bakalářská práce je pokusem zlepšit komerční chování konkrétního podniku díky automatizaci části procesů ve komunikaci s jinými firmami (zákazníky a stakeholdery). Ve první, teoretické části zkoumám relevantní teoretické otázky a uvádím příklady z podniku WANTED a světových trendů. Ve druhé, praktické části zkoumám specifika konkrétní firmy a navrhuji věcné řešení pro její zlepšení.Než jsem napsal …víceAbstract:
The bachelor thesis is an attempt to illustrate an improvement in the commercial performance of a particular company by automating part of the processes involving communication with the other companies (customers and stakeholders). In the first part is the theoretical framework by giving some inspirational examples based on the Wanted agency experiences and the global trends. In the second part are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík