Sociální marketing v Nadaci Naše dítě – Dagmar Flanderková
Dagmar Flanderková
Diplomová práce
Sociální marketing v Nadaci Naše dítě
Anotace:
Diplomová práce je věnována oblasti sociálního marketingu s aplikací na neziskovou organizaci Nadace Naše dítě. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit postavení této nadace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž se teoretická část věnuje marketingu, komunikaci, reklamě a médiím. Zvláštní kapitola je vyčleněna charakteristice neziskového marketingu a neziskového …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
- Oponent: Petra Kácovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Neziskové organizace jako součást bezpečnostního systému ČR a jejich působení v oblasti prevence kriminality
Eva Mannertová Pospíšilová -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková