Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava – Natálie Stávková
Natálie Stávková
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava
The Use of Social Networks for Wine Tourism in Wine Region of Moravia
Abstract:
Stávková, N. Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních sítí Facebook a Instagram v oblasti vinařské sféry, konkrétně tím, zda vinařské subjekty umí využívat potenciálu těchto sítí. Teoretická část je zaměřena na online marketing a komunikaci, sociální sítě, marketing …moreAbstract:
Stávková, N. The Use of Social Networks for Wine Tourism in Wine Region of Moravia. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The Bachelor Thesis deals with the theme of the social networks Facebook and Instagram in the sphere of wine marketing. In particular, the aim is to find out whether wineries in Moravia are able to utilize the potential of these networks. The theoretical section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Makáň, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STÁVKOVÁ, Natálie. \textit{Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/imp4l1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev