Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava – Natálie Stávková
Natálie Stávková
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava
The Use of Social Networks for Wine Tourism in Wine Region of Moravia
Anotácia:
Stávková, N. Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních sítí Facebook a Instagram v oblasti vinařské sféry, konkrétně tím, zda vinařské subjekty umí využívat potenciálu těchto sítí. Teoretická část je zaměřena na online marketing a komunikaci, sociální sítě, marketing …viacAbstract:
Stávková, N. The Use of Social Networks for Wine Tourism in Wine Region of Moravia. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The Bachelor Thesis deals with the theme of the social networks Facebook and Instagram in the sphere of wine marketing. In particular, the aim is to find out whether wineries in Moravia are able to utilize the potential of these networks. The theoretical section …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Makáň, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev