Procesuální schéma jako podpora pro žáky s poruchou autistického spektra při nácviku sebeobslužných dovedností – Bc. Klára Večeřová, DiS.
Bc. Klára Večeřová, DiS.
Diplomová práce
Procesuální schéma jako podpora pro žáky s poruchou autistického spektra při nácviku sebeobslužných dovedností
Process Scheme as Support for Pupils with Autism Spectrum Disorders for Training of Selfattendance Skills
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Procesuální schéma jako podpora při nácviku sebeobslužných dovedností u žáků s poruchou autistického spektra je dokázat, že za užití principů a metod strukturovaného učení a především procesuálních schémat jako vizuální podpory následnosti děje a rozfázování jednotlivých činností, dochází u žáků k pokrokům v této oblasti.Abstract:
The goal of thesis Process Scheme as Support for Pupils with Autism Spectrum Disorders of Selfattendance Skills is to prove that priniciples of structure learning, especially processual schemes as visual support for sequence of actions and for each phase of an activity leads to the improvment of pupils‘abilities in this area.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wdibx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Klára. \textit{Procesuální schéma jako podpora pro žáky s poruchou autistického spektra při nácviku sebeobslužných dovedností}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/in5p4y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta -
The Attitudes of Social Workers in Kerala to Complementary and Alternative Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders
Tomáš Hudec -
Medzinárodné nevládne organizácie pri riešení konfliktov -- prípadová štúdia krvavé diamanty a Kimberley Process Certification Scheme
Barbora Kudzejová