Bc. Klára Večeřová, DiS.

Diplomová práce

Procesuální schéma jako podpora pro žáky s poruchou autistického spektra při nácviku sebeobslužných dovedností

Process Scheme as Support for Pupils with Autism Spectrum Disorders for Training of Selfattendance Skills
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Procesuální schéma jako podpora při nácviku sebeobslužných dovedností u žáků s poruchou autistického spektra je dokázat, že za užití principů a metod strukturovaného učení a především procesuálních schémat jako vizuální podpory následnosti děje a rozfázování jednotlivých činností, dochází u žáků k pokrokům v této oblasti.
Abstract:
The goal of thesis Process Scheme as Support for Pupils with Autism Spectrum Disorders of Selfattendance Skills is to prove that priniciples of structure learning, especially processual schemes as visual support for sequence of actions and for each phase of an activity leads to the improvment of pupils‘abilities in this area.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta