Markéta VANÍČKOVÁ

Bachelor's thesis

Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.

Crisis Communication in the Company Cez a.s.
Abstract:
Krizová komunikace může ovlivnit vnímání firmy veřejností a její důvěru v ní. Informace jsou totiž nejcennějším a nejrizikovějším produktem lidské činnosti, a největší roli hrají právě v krizové komunikaci. ?Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.? je tématem této bakalářské práce, u které jsou v teoretické části stanovena základní výcho-diska obsahující pojmy spojené s komunikací, public relations a …more
Abstract:
Crisis communication can influence public perception of the company and its reputation. Information is both the most valuable and most critical product of human activities and plays a major role in the crisis communication. The topic of this bachelor thesis is "Crisis communication of ČEZ, a.s.". Its theoretical part defines basic concepts and definitions related to communication, public relations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VANÍČKOVÁ, Markéta. Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe