Plýtvání potravinami v domácnostech generace Z – Bc. Iveta Meluzínová
Bc. Iveta Meluzínová
Diplomová práce
Plýtvání potravinami v domácnostech generace Z
Food waste in households of generation Z
Anotace:
Meluzínová, I. Plýtvání potravinami v domácnostech generace Z. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce se zabývá plýtváním potravinami v domácnostech generace Z, tedy v domácnostech osob narozených v letech 1995 až 2010. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové faktory, které ovlivňují míru plýtvání potravinami v domácnostech generace Z a prozkoumat jejich dovednosti …víceAbstract:
Meluzínová, I. Food waste in households of generation Z. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2024. The diploma thesis deals with food waste in Generation Z households, i.e. households of people born between 1995 and 2010. The main goal of the thesis is to identify the key factors that influence food waste rates in Generation Z households and to explore their food management skills. Based on these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková