Marketingová strategie Národního divadla – Bc. Simona Kužmová
Bc. Simona Kužmová
Diplomová práce
Marketingová strategie Národního divadla
Marketing strategy of the National Theatre
Anotace:
Tato diplomová práce vnáší náhled do divadelního průmyslu. Zkoumá především marketingovou strategii v tomto odvětví. Cílem práce je zhodnotit a případně navrhnout opatření k vylepšení marketingové komunikace divadla v budoucnosti. V první části je definován samotný marketing a jsou zde popsány pojmy, na základě kterých bude možné analyzovat vnitřní a vnější prostředí v části praktické. V praktické …víceAbstract:
This thesis brings insight into the theatre industry. In particular, it examines the marketing strategy in this industry. The aim of the thesis is to evaluate and possibly suggest measures to improve the marketing communication of the theatre in the future. In the first part, marketing itself is defined and concepts are described, which will be used to analyse the internal and external environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva