Tělo jako inspirace i prostředek výtvarné tvorby na prvním stupni ZŠ – Mgr. Lucie Hutterová
Mgr. Lucie Hutterová
Diplomová práce
Tělo jako inspirace i prostředek výtvarné tvorby na prvním stupni ZŠ
The Human Body as an Artistic Tool and Form of Inspiration for Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce Tělo jako inspirace i prostředek výtvarné tvorby na prvním stupni ZŠ se v teoretické části zabývá zobrazením lidského těla a jeho pojetím ztvárnění ve výtvarné tvorbě ve vybraných uměleckých obdobích a směrech. Jsou zde specifikované hlavní znaky a tendence jednotlivých směrů, které nám mohou být inspirací i ve výtvarné tvorbě na prvním stupni základní školy. V praktické části této …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis on the topic of "The Human Body as an Artistic Tool and Form of Inspiration for Primary Schools" deals with the concept of representation and how the human body is displayed in art within different artistic periods and directions. I have specified the main features and trends of various approaches which can be inspirational for art at primary schools. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y6m7k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Charvát
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová