Eva Cábová
Master's thesis
Teorie morální paniky v praxi
The Theory of Moral Panics in Practice
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou chování médií, respektive zvolenou strategií v kontextu vybraných kauz v ČR. Východiskem je popis konceptu teorie morální paniky, který je porovnán se skutečným chováním médií ve sledovaných kauzách. Kauzami jsou "bakterie Listerie" a "Heparinový vrah Zelenka". Komunikační strategie byla sledována v denících Mladá Fronta Dnes a Hospodářské noviny. Kvantitativní …viacAbstract:
This thesis is focused on the media behaviour and strategy on behalf of the chosen cases in the Czech Republic. The way for the main analyses is to identify the moral panic indicators, which are compared to the real media bahaviour. The key cases are "bacteria Listeria" and "Heparin's murder Zelenka". The communication strategy was analyzed from the released articles and pictures of two Czech daily …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedúci: Martin Musil
- Oponent: Irena Míková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20125
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková