Nikola Dokoupilová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů PR ve firmě XYZ
Applications of Public Relations tools in XYZ company
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat tématem „Využití nástrojů PR ve firmě XYZ“ s cílem navrhnout řešení pro lepší využívání PR nástrojů v rámci podpory rozvoje společnosti na základě analyzování jejich současného stavu. V teoretické části bude definován marketing, především pak oblast public relations. V rámci public relations bude nastíněna jeho historie a nástroje a také vysvětleny stěžejní pojmy jako …moreAbstract:
The bachelor thesis will deal with the topic “ Applications of Public Relations tools in XYZ company ”. The goal is to propose a solution for better usage of PR tools as a part of social development support on the basis of analysing their current condition. Marketing and mainly the area of public relations will be defined in the theoretical part. History, tools and key terms such as online PR and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev