Využití nástrojů PR ve firmě XYZ – Nikola Dokoupilová
Nikola Dokoupilová
Bakalářská práce
Využití nástrojů PR ve firmě XYZ
Applications of Public Relations tools in XYZ company
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat tématem „Využití nástrojů PR ve firmě XYZ“ s cílem navrhnout řešení pro lepší využívání PR nástrojů v rámci podpory rozvoje společnosti na základě analyzování jejich současného stavu. V teoretické části bude definován marketing, především pak oblast public relations. V rámci public relations bude nastíněna jeho historie a nástroje a také vysvětleny stěžejní pojmy jako …víceAbstract:
The bachelor thesis will deal with the topic “ Applications of Public Relations tools in XYZ company ”. The goal is to propose a solution for better usage of PR tools as a part of social development support on the basis of analysing their current condition. Marketing and mainly the area of public relations will be defined in the theoretical part. History, tools and key terms such as online PR and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev