Bc. Anna Chocholatá
Diplomová práce
Spotřeba ovlivněná etikou
The Impact of Ethical Concerns on Consumption
Anotace:
Tato diplomová práce je v teoretické části zaměřena na aktuální ekologickou situaci, nákupní chování spotřebitelů, problematiku palmového oleje a zelený marketing. V praktické části jsem se zabývala deskriptivní analýzou marketingové komunikace Koalice proti palmovému oleji, vyhodnocením anketního šetření na téma Obsah palmového oleje ve výrobcích a nákupní rozhodování zákazníka a v závěru uvádím několik …víceAbstract:
This theses is in the first part focused on the the current ecological situation, consumers shopping choices, palm oil and green marketing. The second part includes descriptive analysis of Koalice proti palmovému oleji’s marketing communication, results of poll research on the topic Palm Oil in products and consumer’s shopping behaviour. In the end, I add a few practical tips and suggestions which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nxycv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev