Dominika Králová

Bachelor's thesis

Vybrané nové směry v marketingové komunikaci

Selected new directions in marketing communication
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit YouTube kanál jako nový směr marketingové komunikace vybranými firmami. Teoretická část bakalářské práce je věnována marketingové komunikaci, hlavním cílům, marketingovému komunikačnímu mixu a novým směrům komunikace. V rámci nových směru jsou např. uvedeny virální marketing nebo sociální sítě. Praktická část se věnuje podstatě fungování, meřitelnosti …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate YouTube channel as a new direction of marketing communication by selected companies. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to marketing communication, main goals, marketing communication mix and new directions of communication. New viral marketing or social networks are included in the new direction. The practical part is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses iqc0fu iqc0fu/2
13. 12. 2017
Složky
Soubory
Švejdar, L.
13. 12. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.