Vybrané nové směry v marketingové komunikaci – Dominika Králová
Dominika Králová
Bachelor's thesis
Vybrané nové směry v marketingové komunikaci
Selected new directions in marketing communication
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit YouTube kanál jako nový směr marketingové komunikace vybranými firmami. Teoretická část bakalářské práce je věnována marketingové komunikaci, hlavním cílům, marketingovému komunikačnímu mixu a novým směrům komunikace. V rámci nových směru jsou např. uvedeny virální marketing nebo sociální sítě. Praktická část se věnuje podstatě fungování, meřitelnosti …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate YouTube channel as a new direction of marketing communication by selected companies. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to marketing communication, main goals, marketing communication mix and new directions of communication. New viral marketing or social networks are included in the new direction. The practical part is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva