Návrh marketingové komunikace výrobce nábytku – Natálie Baránková
Natálie Baránková
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace výrobce nábytku
Marketing Communication Design of the Furniture Producer
Anotace:
Téma bakalářské práce je zaměřeno na návrh marketingové komunikace lokálního výrobce nábytku. Úkolem je zhodnotit současnou situaci v oblasti využívání komunikačních nástrojů a navrhnout nové přístupy pro efektivnější komunikační aktivity. Cílem návrhu je přilákat nové potenciální zákazníky. Výzkum byl prováděn metodou dotazování, kde byli zjišťovány postoje potenciálních zákazníků vůči lokálnímu výrobci …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is focused on the design of marketing communication of a local furniture manufacturer. The purpose is to evaluate the current situation in the use of communication tools and to suggest new approaches for more effective communication activities. The goal of the design is to attract new potential customers. The research was performed using a questioning method, where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149466
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Adam Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev