Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů – Zejda Zejda
Zejda Zejda
Bakalářská práce
Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů
Application of marketing communication at the boarding house U Zejdů
Anotace:
V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury definovány a popsány pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části je analyzována současná marketingová komunikace Penzionu u Zejdů a sestaveny návrhy pro její zlepšení za účelem zvýšení návštěvnosti hostů jak v samotném penzionu, tak ve stánku s občerstvením, který je jeho součástí.Abstract:
In the theoretical part, terms from the field of marketing and marketing communication are defined and described with the help of professional literature. In the practical part, the current marketing communication of the Pension u Zejdů is analyzed and proposals for its improvement are compiled in order to increase the number of visitors both in the pension itself and in the refreshment stand that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/levno/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lena Malačka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEJDA, Zejda. \textit{Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/irdhwp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev