Zejda Zejda

Bakalářská práce

Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů

Application of marketing communication at the boarding house U Zejdů
Anotace:
V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury definovány a popsány pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části je analyzována současná marketingová komunikace Penzionu u Zejdů a sestaveny návrhy pro její zlepšení za účelem zvýšení návštěvnosti hostů jak v samotném penzionu, tak ve stánku s občerstvením, který je jeho součástí.
Abstract:
In the theoretical part, terms from the field of marketing and marketing communication are defined and described with the help of professional literature. In the practical part, the current marketing communication of the Pension u Zejdů is analyzed and proposals for its improvement are compiled in order to increase the number of visitors both in the pension itself and in the refreshment stand that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/levno/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lena Malačka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická