Marketingová komunikace produktu "zákrok na intimní omlazení" – Lucie Čechová
Lucie Čechová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace produktu "zákrok na intimní omlazení"
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace produktu „zákrok na intimní omlazení“, který provádí pod označením FemLase klinika plastické chirurgie, laserové a estetické dermatologie MEDICOM Clinic, vysledování vývoje a změn ve vnímání zákroku a spokojenosti klientek po změně cílení. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na úvod do marketingové …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing communication of the product "intimate intervention rejuvenation ", which is carried out under the name of FemLase clinic of plastic surgery, laser and aesthetic surgery aesthetic dermatology of MEDICOM Clinic, tracing of development and changes in the perception of the procedure and customer satisfaction after the targeted changes.The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/it8ruc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Čechová, L.
15. 4. 2019