Výukové metody využívané u dítěte s vývojovou dysfázií – Jana Syrovátková
Jana Syrovátková
Bakalářská práce
Výukové metody využívané u dítěte s vývojovou dysfázií
Learning Methods Used in a Child with Developmental Dysphasia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výukovými metodami, které se využívají u dítěte s vývojovou dysfázií na základní škole běžného vzdělávacího proudu. Cílem práce je zjistit, jaké výukové metody se využívají při hodinách českého jazyka u dítěte s vývojovou dysfázií. Dále jakým způsobem učitelé tyto metody aplikují do výuky a jaké metody se učitelům osvědčily a naopak. Teoretická část se zaměřuje na vymezení …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the teaching methods that are used for a child with developmental dysphasia in a mainstream elementary school. The aim of the work is to find out what teaching methods are used in Czech language lessons for a child with developmental dysphasia. Furthermore, how do teachers apply these methods to teaching and, what methods have proven successful for teachers and vice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Barbora Hodíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Syrovátková, Jana. Výukové metody využívané u dítěte s vývojovou dysfázií. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva