Predvolebná kampaň MUDr. Milana Cabrnocha do volieb do Európskeho parlamentu 5. a 6. júna 2009 – Bc. Eva Pilarčíková
Bc. Eva Pilarčíková
Master's thesis
Predvolebná kampaň MUDr. Milana Cabrnocha do volieb do Európskeho parlamentu 5. a 6. júna 2009
Election campaign of Dr. Milan Cabrnoch for the European Parliament elections on 5th and 6th june 2009
Abstract:
Diplomma work analyses the European Parliament pre-election campaign of Milan Cabrnoch in 2009. The work is based on the theory of second-order elections and the princilpes of political marketing. Work is divided into two parts – the preparation and realization of the campaign and its impact. For each of the parts there were created particular criteria based on the metod of operationalization. The …viacAbstract:
Práca analyzuje predvolebnú kampaň Milana Cabrnocha k voľbám do Európskeho parlamentu v roku 2009. Práca je zasadená do teoretického rámca teórie druhoradých európskych volieb a teórie politického marketingu. Obsahuje dve hlavné časti – prípravu a priebeh kampane a jej dopad. Pre každú časť boli za základe operacionalizácie vytvorené kritériá hodnotenia jednotlivých aktivít. Základnými kritériami pre …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e5qjw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: doc. PhDr. Petr Kaniok, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Vít Hloušek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILARČÍKOVÁ, Eva. \textit{Predvolebná kampaň MUDr. Milana Cabrnocha do volieb do Európskeho parlamentu 5. a 6. júna 2009}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/iu4ltx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
International Territorial Studies / European Studies
Práce na příbuzné téma
-
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Teorie a praxe politického marketingu v ČR
Jan Šafařík -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK -
Teorie a praxe politického marketingu
Lenka Vondráčková -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Pavel Řepásek -
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Marek DOLEŽAL -
Brand management v teorii politického marketingu
Ondřej Pavelek -
Politický marketing - teorie a praxe
Petr BOUŠKA