Daniel Patera

Master's thesis

Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu

Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny obecné pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále je představen sport hokejbal. Metodologická část představuje tři zvolené metody, které byly využity v praktické části …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the state of the current marketing communication strategy of the selected sports club and propose recommendations for improving individual marketing activities. In the theoretical part are defined general concepts from the field of marketing and marketing communication. The sport ball hockey is introduced. The methodological part presents three select-ed methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2023

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty