Daniel Patera

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu

Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny obecné pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále je představen sport hokejbal. Metodologická část představuje tři zvolené metody, které byly využity v praktické části …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the state of the current marketing communication strategy of the selected sports club and propose recommendations for improving individual marketing activities. In the theoretical part are defined general concepts from the field of marketing and marketing communication. The sport ball hockey is introduced. The methodological part presents three select-ed methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/iv4fwq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty