Bc. Petr Tyl
Diplomová práce
Strategická analýza podniku
Strategic analysis of enterprise
Anotace:
Předmětem této diplomové práce „Analýza konkurenceschopnosti podniku“ je zpracování komplexní strategické analýzy konkrétního podniku a návrh kroků pro budoucí rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přibližuje teoretické aspekty a metody strategické analýzy. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace ve vybraném podniku Elektrocentrum trading, spol …víceAbstract:
The main purpose of the diploma thesis “Strategic analysis of enterprise” is to carry out a strategic analysis of the specific company and the suggestions for the further development. The paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is describing theoretical point of view and methods for the strategic analysis. The practical part is focused on the analysis of the situation …víceKlíčová slova
Konkurenční výhoda strategická analýza finanční analýza vnější a vnitřní prostředí podniku PESTEL analýza Porterův model pěti sil SWOT analýza Competetive advantage strategic analysis financial analysis internal and external business environment PESTEL analysis Porter´s five forces model SWOT analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l1ih2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Možnosti a předpoklady zavedení a fungování podnikatelského inkubátoru v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity
Johana Koutná