Tereza Zemanová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace T-Mobile

Marketing Communicatios T-Mobile
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní …more
Abstract:
Bachelor Thesis "Marketing Communications T-Mobile" is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is to bring readers the basic concepts and tools of marketing communications, including new and becoming more modern trends in this area. The practical part describes the market of mobile operators in the Czech Republic and outlines how the tools of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2010
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20459