Tereza Zemanová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace T-Mobile

Marketing Communicatios T-Mobile
Anotácia:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní …viac
Abstract:
Bachelor Thesis "Marketing Communications T-Mobile" is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is to bring readers the basic concepts and tools of marketing communications, including new and becoming more modern trends in this area. The practical part describes the market of mobile operators in the Czech Republic and outlines how the tools of marketing communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedúci: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20459