Šárka Menšíková

Bakalářská práce

Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Pojedeme k moři

Analysis of the Integration of Product Placement in the Audiovisual Work "Pojedeme k moři"
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podat ucelený přehled o product placementu a na příkladu filmu Pojedeme k moři prakticky ilustrovat jeho využití v české audiovizuální tvorbě. V teoretické části vymezuji definici product placementu společně s jeho zařazením v rámci marketingového mixu. Dále popisuji výhody a nevýhody této marketingové techniky, historický vývoj i jednotlivé druhy, se kterými se můžeme …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to provide a comprehensive overview of the product placement and practically illustrate its use in the Czech audiovisual production on the example of the movie Pojedeme k moři. In the theoretical part I specify the definition of product placement and categorize it into the marketing mix. I describe advantages and disadvantages of this type of marketing technique …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45439